AJUTAŢI-MĂ , VĂ ROG!
Semnificatia titlului " Să învăţăm să iubim ."

2
Inseamna ca adevarat iubire este aceea pentru carti,daca nu ai carte nu ai parte.Nu poti fi nimeni daca nu inveti :D poti sa-mi trimiti un multumesc :D
cat esti mic poate simpatizezi pe cineva dar la o varsta frageda adevarata iubire trebuie sa fie pt.carti
de la 8 ani am iubit cartile :D
Mulţumesc..

Răspunsuri

2014-11-12T16:15:15+02:00
Cat esti de mic simpatizezi pe cineva dar adevarata dragoste vine din carti.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T17:35:38+02:00
Inseamnaca adevarata iubire este aceea pentru carti,daca nu ai carte nu ai parte.Nu poti fi nimeni daca nu inveti :) poti sa-l marchezi cel mai bun raspuns pliz :D