Răspunsuri

2014-01-09T20:48:11+02:00
Imperativul este un mod verbal personal și predicativ care exprimă o acțiune realizabilă, prezentată ca poruncită sau, cu verbul negat, ca interzisă. exp: Nu lucrati!!!, Nu mancati!!
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-09T20:51:28+02:00
IMPERATIVUL:-exprima un indemn, o porunca, un sfat
                      -are forme afirmative si negative numai la pers. a 2-a sg. sau/si pl.
Sa sti ca asta ne-a predat noua profa la ora de romana.Sper ca te-am ajutat=)!Apropo imperativul e un verb personal/predicativ.
am uitat de ex:Nu arunca hartia! sau Fa-ti tema!