Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T15:43:13+02:00
Iti gasesti o ocupatie, incerci sa scrii undeva ceva legat de lectie desigur ca dak ai sa te ocupi cu alt ceva iti va face observatie, incerci sa te gandesti la alt ceva sau sa pari ca asculti, sa te faci ca te simti putin rau ... sau sa iti ceri voie sa esi cind intreaba lectia... succese
2014-11-12T15:45:17+02:00
Fate ca te legi la sinoroace si spui ca acus sau daca esti mai departe de prima banca apleacati capul sub banca si no sa te vada
mersi dar la noi ne asculta dupa catalog... oricum multumesc! :)