Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T15:45:20+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
La petrecere Ioana ş-a invitat prietenii acasă la ea la o mica petrecere.Acolo erau foarte multe persoane:colegii,rudele,vecinii.Ajunsi acolo,am dansat,am cantat,a fost o zii minunata!Eu o intreb pe Ioana: -Ioana,de unde ti-a venit ideea asta minunata sa faci petrecerea la tine acasa cu decoratiunile acestea uinitoare? -Andreea,este un mic secret.Pe mine m-a ajutat verisoara mea care se ocupa cu asa ceva,vrei sa dansam? -Sigur! Si fetele au dansat pana tarziu cand s.a terminat petrecerea.
17 4 17
2014-11-12T15:47:54+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Astazi este ziua Ancutei,ii cumpar un cadou si pornesc spre casa ei.Acolo Ancuta ma intampinat cu baloane si muzica,eu i-am urat  politicos "La multi ani!" si m-am asezat pe un scaun mai retras.Ancuta vine la mine si ma intreaba:Ce faci Ana?       iar eu ii raspund cu un glas duios ca fac bine,atunci ma prins de mana si ma strans tare .Eu si Ancuta pastram o prietenie de ne despartit. (cam simpla :) )
13 4 13