In tabara de la Navodari au fost 658 de elevi di clasele primare si de 12 ori mai multi elevi din clasele gimnaziale, iar in a doua serie au fost 485 de elevi din clasele primare si de 14 ori mai multi elevi din clasele gimnaziale.
Cati elevi au fost in tabara in cele doua serii?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T15:39:26+02:00
Prima serie : 658 elevi din clasele primare
                     658*12=7896 elevi din clasele de gimnaziu
                     658+7896=8554 elevi au fost in total in tabara 

A doua serie
: 485 elevi din clasele primare
                     485*14=6790 elevi din clasele din gimnaziu
                     485+6790=7275 elevi au fost in total  in tabara 
8 4 8
2014-11-12T16:07:11+02:00
658x12=7896- elevi din  gimnaziu   prima  serie
485x14=6790-elevi   din  gimnaziu  a  doua  serie
658+7896+485+6790=15829-elevi  in total
5 4 5