La o fabrică s-au produs 8.216 globurii rosii , galbene si albastre. Globuleţele roşii si galbene sunt 5.371 , iar cele galbene şi albastre sunt 5.692 .
Cîte globuri sunt din fiecare culoare ?


2

Răspunsuri

2014-11-12T15:39:31+02:00
R+g+a=8216
r+g=5371 rezulta r=5371-g
g+a=5692 rezulta a=5692-g
inlocuim in prima relatie
5371-g+g+5692-g=8216
11063-g=8216
g=11063-8216=2847
r= 5371-2847= 2524
a=5692-2847= 2845

verificare: 2847+2524+2845= 8216 total

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T15:46:33+02:00
1)Cate globuri rosii sunt?
8216-5692=2524
2)Cate globuri albastre sunt?
8216-5371=2845
3)Cate globuri galbene sunt?
5371-2524=2847

proba:2524+2845=2847=8216
1 5 1