Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T18:12:28+02:00
Sa-si ajute parintii si rudele
Sa fregventeze regulat scoala
Sa nu vobeasca vulgar
Sa asculte de cei maturi
Sa se pregateasca de teme
Sa nu se agreseze fizic cu altcineva
Sa nu consume alcool sau droguri
cam atatea mi-au venit la moment))
sper sa-ti fiu de folos^_^
2 5 2
2014-11-12T20:37:21+02:00
-Sa inteleaga si sa respecte regulile de convietuire sociala
-Sa cunoasca si sa respecte valorile general-umane si traditiile nationale
-Sa capete cunostinte, deprinderi si sa se pregateasca pentru o activitate utila.
-Sa aiba o atitudine grijulie fata de parinti si mediul inconjurator
-Sa respecte scoala,profesorii,persoanele in varsta, restul copiilor...