Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T15:36:01+02:00
Maria culege mere.
Andrei are un cerc mare.
Lidia citeste un text. 
doamna ne va asculta la lectie.

ms
alea.s propoziții de clasa 1. ;)
cu placere
fiecare cum stie
exact
2014-11-12T15:36:05+02:00
Ciripitul vesel al păsărilor a fost alungat de murmurul trist al vântului. În văzduh se văd stoluri de păsări. Crăiasa Zăpezii este îmbrăcată într-o rochie argintie. Am aşezat dulapul păpuşii într-un colțişor din camera mea Copilul şedea plângând în