In statiunea Sinaia au fost in luna Iunie 6 783 de turisti,in luna iulie cu 975 mai putini,iar in luna august cu 1 684 mai multi decat in iulie
Cati turisti au fost in cele 3 luni la Sinaia ?

Si printr-o expresie si pas cu pas va rog repede

2

Răspunsuri

2014-11-12T15:35:07+02:00
6783-975=5808 in iulie                                                                                         1684+5808=7492 in august                                                                                  6783+5808+7492=20083 in cele 3 luni    (sper ca te-am ajutat)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T15:36:38+02:00
1.Cati turisti au fost in statiunea Sinaia in luna iulie? 6783-975=5808 2.Cati turisti au fost in statiunea Sinaia in luna august? 5808+1684=7492 3.Cati turisti au fost la Sinaia in cele 3 luni? 6783+5808+7492=20083.