Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T15:13:16+02:00
Dupa ceata
Se acunde o liniste de gheata

Ce frumos e a cinta
Muzica e viata mea
 
Linga fereastra
Cinta o pasare maiastra

Sunt o fata frumoasa
Buna si curajoasa
1 5 1
2014-11-12T15:20:42+02:00
A lasat-o Dumnezeu ca s-o bei si tu si eu (apa)                                                    Floare si soare  ploaie si ninsoare se laie pe rand zile, nopti furand(Anotimpurile)    Ce viteaz intra-n cetate cu suliti pe spate?(ariciul)     Sunt rotunda sau parata ascut creionul indata(ascutitoarea) atat am stiut Sper ca ti-am fost de ajutor