Răspunsuri

2014-03-07T10:32:46+02:00
Eu ma gandeam sa folosesti regula de trei simpla: daca unei forte de 2,5 N ii corespunde o alungire de 10 cm, atunci unei forte de x N ii corespunde o alungire de 1 cm. Si de aici, afli x=2,5/10..
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-07T10:34:56+02:00
Fe=k·Δl; forta elastica este direct proportionala cu alungirea ⇒ forta corespunzatoare unei alungiri de 1 cm va fi de 10 ori mai mica decat cea corespunzatoare unei alungiri de 10 cm ⇒ Fe=0,25N.
4 5 4