Răspunsuri

2014-11-12T15:12:14+02:00
Limba noastra

Limba noastra cea de astazi 
E lumina si izvor,
Multa lume de daunazi
S-a muncit mult in favor!

Nu-n a lor!
Dar oare-a cui?
Tot al nostru, cu nu al nustiu cui!

P.S.:Sper ca ti-am fost de ajutor!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T15:13:57+02:00
Limba noastra-i limba sfanta pe pamant
Si-au batut atatea ploi, si ninsori si vant
Dar a ramas de neclintit acum si-n vesnicie
Caci cine stie?
Ea cea mai de pret comoara,
Limba de odinioara
A ramas si azi ... un munte de iubire
A ramas si azi morman de fericire.
Cate limbi sunt pe pamant,in lumea asta mare
Limba noastra stramosasca, n-are loc sub soare
Si de-o limba-i mai frumoasa,
Sau de-i mai melodioasa
Nu se stie....
Insa limba noastra veche va ramane-n vesnicie!!!