Răspunsuri

2014-11-12T15:12:42+02:00
Evul Mediu este perioada  dintre  anticitate si renasterea  cind  reapar valorile - culturii greco-romane . evul mediu  a  fost  numit  asa  de  catre istorici . evul mediu nu  are  un  inceput sau un sfirsit bine  stabilit . de  obicei se  ia de la caderea  romei ultimul imparat  al  romei afost in anul 1517 ...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T15:13:23+02:00
Perioadă din istoria omenirii cu anumite trăsături specifice. ◊ Evul mediu = perioadă din istoria omenirii cuprinsă între antichitate și epoca modernă.
1 5 1