Răspunsuri

2014-11-12T15:06:52+02:00
1 a tacea a linisti a muti
   dulce  bun gustos 
   mandra laudaroasa 
2 Adica ingeri sa fie cu tine si sa pazeasca mereu de rele 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T15:07:48+02:00
1) A se ascunde= a tăinui, a camufla, a masca, a disimula, a pitula, a sustrage, a se eschiva, a (se) dosi, a ține secret, aescamota, a voala, a oculta.
A tacea=Inceta 
Dulce= plăcut, ca zahărul, ca mierea; frumos, drăguţ, gingaş, simpatic; iubit, scump, drag, îndulcit, proaspăt,nesărat, agreabil, armonios, blând, calm, delicat, domol, drăgălaş, estompat, fin
Mandra= fudul, îngâmfat, trufaş; fericit, mulţumit, satisfăcut, onorat; frumos, distins, falnic, măreţ; drag, iubit, drăguţ.
2)Fie-ti ingerii aproape: adica sa ai paza mereu si sa nu te gaseasca raul nicidecum) bafta!
1 5 1