Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-12T15:02:37+02:00
Sa ne bucuram de viata noastra asa cum este
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T15:05:53+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Tilcul:norocul trece pe linga noi destul de iute.
1 5 1