Răspunsuri

2014-11-12T15:00:26+02:00
Am intalnit odat'
Un frumos baiat
Care m-a lasat
Singurica...

Acum el e fericit
Cu cine a dorit
Fiindca m-a lasat
Singurica...



Nu prea am idei... Dar sper ca te-am ajutat
E in ordine! Imi ajunge ca ai incercat! : )
:)
Esti dusa!
Cine zice lui ii zice.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T15:04:10+02:00
De-ai fi aproape,
O mantie ţi-aş face.
Sărut lângă sărut
Aş aşeza,
Sărutul meu l-aş pune
Să te-mbrace.
Apoi şi nasturi,
Şi perle,
Şi pietre preţioase,
Şi mii de diamante,
Tot din sărutul meu
Aş pune peste ea.Toamna (trista)
Mi-au ruginit frunzele de dor 
Şi strugurii-mi atârnă greu 
Şi lacrimile-mi cad mereu 
Şi vântul şi ploile mă dor.
Împleteşte-ţi crengile cu ale mele. 
Sărută-mi fruntea, sărută-mi rădăcinile, 
Întoarce-mă, dezbracă-mă de frunze, 
Presară-mi pe tot trupul gol atingeri dulci de buze.
Mi-a ruginit dragostea de toamnă, 
Învaţă-mă să o iubesc mereu, 
Să fac din cerşetoare la loc o doamnă, 
Iar pe tine să te fac al meu.

Fat, Logofat! (poezie vesela)


Sunt 2 poezii diferite a doua poezie se numeste Toamna (trista)...?!
Una inventata de tine de vreo 3-4 strofee te rogg ajutama sunt disperata! :(
Aha dar inventeaza ceva pe loc! Macar o strofa daca se poate!!!
In sarutari ma inecai,
nu ma iubeai te foloseai
te-n trebi de ce? Oare nu stii?
mie sila de tot ce-aud,
M-ai inselat si-acum ce vrei?
Sa ma saruti flamind din nou ....
P.S.: Scuze nu prea am imaginatie azi, vezi si tu mai redacteazo!
stai, un pic mi-a duc aminte
In vara astama duceai
In poiata de linga casa
Cu vorbe dulci ma alintai
Imi spuneai ca va fi bine
Si rasplata imi veida
pentru toata dragostea mea!