Răspunsuri

2014-11-12T15:00:04+02:00
Ea este o persoana pagana. (fara religie, turcoiaca)
Bunicul povestea adesea despre tineretea lui.( povestea cu sensul de verb)
Medicii au reusit sa-l invie. (sa-l aduca la viata)
fara sa shimbi forma adica poveste poveste nu trebuie sa schimbi forma
In poezia mea cuvantul este povestea, nu poveste.
aaaaaaa ok
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T15:18:17+02:00
Gloata pagana invadeaza teritoriul
pisica invie din morti
am citit o poveste

in texr sunt date cuvintele la figurativ ,aici au sens propriu
tu trebuia sa scri la sens propriu