Răspunsuri

2014-03-07T09:48:42+02:00
Personifficare: Furnica cântă o baladă. Epitet cromatic: Trandafirul roşu este preferatul meu. Comparaţie: Fugea prin pădure ca un nebun. Repetiţie: Am mers şi-am mers, până am ajuns însfârşit la destinaţie. Sper că te-am ajutat! :)
17 3 17
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-07T09:58:04+02:00
Merele ce cad din pom fug pe pamant pana se lovesc de radacinile sale(personificare)
Nu te mai holba ca pisica-n calendar te rog.(comparatie)
Neaua alba se asterne usor si lin pe pamant(epitet cromatic)
Colega mea mereu vorbeste, si vorbestepana nu mai are aer(repetitie)
Bunicul meu are la ferma cai, porci, vaci,caini,pisici,capre si oi.(enumeratie)
14 4 14