Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-07T09:41:52+02:00
Gasesti un numitor comun,un numar la care ambele numere sa se imparta.Exemplu: 2/4,2:2=1 , 4:2=2. Trebuie sa dea un numar natural.
A zis amplificarea nu simplificarea.
Amplificarea.. 3/6,vrei sa le inmultesti cu 2.Le inmultesti pe ambele,nu doar pe cel de sus sau cel de jos. 3/6=6/12
2014-03-07T09:42:29+02:00
Pai daca ai 5 supra 6 si vrei sa o amplifici pui langa 5 o linie si scrii numarul cu care vrei sa il amplifici. ( sa zicem 2) atunci avem 10 supra 12. Succes.