Răspunsuri

2014-11-12T14:39:40+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T14:45:36+02:00
   Poti fi fermecat de o carte fiindca iti place,te pierzi in ea si pentru cateva momente esti in alta lume.Simti ce simt personajele,si de-a lungul cartii poti fi trecut de multe emotii.Sunt puncte in care probabil vei plange,vei rade sau vei ridica pumnul in aer.Cand esti prins intr-o carte esti intr-un alt univers,intr-o alta realitate si esti atasat(probabil)de personaje,si din punctul meu de vedere acesta este motivul pentru care poti fi "fermecat" de o carte.
4 5 4