Răspunsuri

2014-11-12T14:15:54+02:00
O negura de vremi se intinse pe tot orizontul
Peste dealuri se lasa o pacla deasa
In fiecare zi o gaseam pe mama in cerdac
Cand eram mic mergeam mereu cu mama la targ
28 4 28
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T14:16:23+02:00
negura a impanzit orasul linistit
o pacla deasa inundat livezile colorate
pe cerdac sta o pisica si toarce
la targ am vazut oale lucrate manual
24 4 24
negura a inhis orassu o pacla mia azoperit fata pe cerdac sta un porc la trag am vazut oi
da ai dreptate m-am gandit la ceata si asa am scris am facut un pleonasm:))), am corectat
:)) thx
ziua era pe sfirsite si o negura subtire invaluia frunzisul cu infatisari mistirioase
cerdacul mamei este plin cu diferie obecte