Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T14:22:02+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
De multe ori mă întreb cât de rău poate fi să n-ai puțină cultură generală. Nu știi în ce situații te poate pune viața,adică mai vorbești cu unul,cu altul și,ai toate șansele să fii ridicol într-o conversație . N-ai ce le reproșa? Ba,dimpotrivă,ai.
Nu este același lucru ,să zicem ,precum faptul că eu nu am nai ,cum are colegul meu care dorește să devină naist. Dacă n-ai un nai nu înseamnă neapărat că nu știi să cânți la alt instrument muzical.
14 4 14
2014-11-12T14:28:29+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
N-ai sa stii niciodata , daca nu te informezi si daca iti place sa canti la nai, va trebui sa iei lectii si asta inseamna iarasi informatie. N-ai sa reusesti sa ajungi pe culmile succesului si sa te perfectionezi la concursurile pentru nai.
11 4 11