Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-12T13:45:24+02:00
Dragi copii lenesi fiti mai harnici .sa stitit ca cei ce lucreaza in rai s duc iar cei lenesi in iad se duc.macar pe mama ajutatoi .maturati ograda stringeti masa ajutatii pe bunci .cu drag...
am uitat sa spun ca este despre copii lenesi la scoala
mmmmm
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T13:51:01+02:00
Dragi copii,

       Lasati lenea deoparte si apucati-va de invatat. Acum sunteti mici, dar va veni o vreme cand va trebui sa va angajati si nimeni n-o sa va primeasca ca nu aveti scoala sau rezultatele scolare sunt mult prea slabe. Nu invatati pentru nimeni decat tot pentru voi, sa va fie mai bine candva. 
1 5 1