Am 4 probleme 1 la un magazin sau adus 36 lazi fiecare lada avand 28borcane cu gem. cate borcane cu gem sau adus la magazin? intrun exercitiu
2 intr-un bloc sunt 4 scari a cate 13 etaje si la fiecare etaj sunt cate 6 apartamente /Cate apartamente sunt in acel bolc intrun exercitiu
3 intr-o tabara au sosit 3 autocare a cate 59 copii si 4 autocate a cate 64 copii /stiind ca in fiecare autocar au fost cate 3 profesori afla cate pesr au sosit in tabara
4 la o librarie sau adus 173 pachete cu caiete mate si 187 pachete cu caiete dictando .Cate caiete sau adus stiind ca cele dictanda sunt ambalate cate 27 in pachet iar in cele de mate cate 25 in pachet

2
ma ajutati
am pus 16 puncte
urgent
sunt la sc
u sunt la sc

Răspunsuri

2014-11-12T13:53:39+02:00
1)36lazi x28 borcane=1.008 borcane
2) 4scari x 13etaje x 6apartamente=312 apartamente
3)3 autocare x 59copii + 4autocare x 64 copii +3 autocarex3 profesori+4 autocare x 3profesori  =177 copii+256 copii+ 9profesori+12 profesori =454 persoane
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T14:08:24+02:00
A)36*28=1008
b) 4*13*6=312
c) 3*59=177
4*64=256
3*4)*3=12*3=36
total
177+256+36=469

la c) trebuie sa aduni autocarele ( 3+4) nu sa le inmultesti
7*3=21 nu 36
nu mie in trb intrebarile
cine imi da intrbarile la pun cele mai bun raspunde
ma ajuti