Răspunsuri

2014-11-12T13:13:36+02:00
2+2+2=6
3+3=6,sunt egale
multumesc e o problema de clasa a treia nu eram sigura
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T13:13:51+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2x3=6      3+3=6
3x2=6      2+2+2=6
6=6
numerele sunt egale
2 5 2