Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T13:09:00+02:00
Deci avem nr a,b. a+b=x, x+7600=50900 si a-b=11300 x=50900-7600 x=43300 rezulta ca a+b=43300; Din relatia a-b=11300 reiese ca a este mai mare decat b cu 11300 Asa ca a=43300:2+11300 rezulta ca a= 21650+11300=32950 Si b=21650. Sper ca am ajutat. Cu placere.
2014-11-12T13:38:36+02:00
A-b=11300 =>  a=11300+b
7600+a+b=50900
7600+11300+b+b=50900
2b=50900-7600-11300
2b=32000
b=16000
a=11300+b=11300+16000=27300