Răspunsuri

2014-11-12T12:04:52+02:00
Hmmmm.....pai daca aduni astea arn fi.....14 cred
nu-s prea bun la chimie
oricum ms
p.s daca le aduni dau opt:5g + 3g=8g
eu stiam ca fe se inmulteste
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T13:54:21+02:00
Fe + S = FeS
conform ec. reactiei: Fe si S interactioneaza mol la mol, 3g de Fe reprezinta n=m/Mr=3g/56g/mol=0,0536mol
iar n(S)=5g/32g/mol=0,156mol
deci avem sulf in exces, evident ca vom calcula FeS dupa Fe, m(FeS)=n(Fe)*Mr(FeS)=0,0536mol*88g/mol=4,71g
Raspuns: m(FeS)=4,71g
1 5 1