Doua unghiuri adiacente au bisect perpendiculare.Sa se alfle masura fiecaruia stiind ca masura unuia dintre ele este de cinci ori mai made decat a celuilalt.

2
Va rog repede
E urgent
scuze , dar nu ne-a invatat . nu stiu ..... :(

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T12:19:29+02:00
A= primul unghiul 
5a =al doilea unghi

a/2+5a/2=90
a+5a=90x2
6a=180
a=30
5a=30x5=150

verificare

30/2+150/2=15+75=90
1 5 1
2014-11-12T12:28:11+02:00