Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T12:36:52+02:00
2la3x+(2la2)laXx2laXx2la2+(2la3)laXx(2la3)=2la6x13
2la3X+2la2Xx2laXx2la2+2la3Xx2la3=2la6x13
2la3x+2la3x+2+2la3x+3=2la6x13
2la3X+2la3Xx2la2+2la3Xx2la3=2la6x13
2la3x(1+4+8)=2la6x13
2la3Xx13=2la6x13
2la3X=2la6
baza-2=2
exponentul 3x=6,x=2
13=13
deci,X=2

2014-11-12T13:19:13+02:00
8∧x+4∧x·2∧x·2²+8∧x·8=832
8∧x+4∧x·2∧x·4+8∧x·8=832
8∧x+8∧x·4+8∧x·8=832
8∧x(1+4+8)=832
8∧x·13=832
8∧x=832:13
8∧x=64             64=8²⇒x=2