Răspunsuri

2014-11-12T11:20:37+02:00
                                                      cuvantu

1 dialogul dintre vocale si consoane
2 impreunarea sa formand cuv

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T11:34:14+02:00
1)Oamenii preistorici au inventat literele 
2)Au inceput sa le uneasca pana au ajuns la cuvintele:mama carne apa
3)Cu timpul au creat un vocabular destul de dezvoltat
Sper ca te-am ajutat!
11 4 11