Răspunsuri

2014-11-12T11:12:58+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Fugarnic=derivare cu sufix
vioniceste=derivare cu sufix
a imbarbata=derivare cu prefix
2 1 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T11:17:11+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Fugarnic-cuv. format prin derivare de la cuv de baza "fugar"+suf "nic"
voiniceste-cuv. format prin derivare de la cuv de baza "voinic"+suf "este"
a imbarbata-cuv format prin derivare de la cuv de baza "barbat" +pref "im"
3 4 3