Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T11:05:46+02:00
Derivare cu sufixul ''is'' de la a fura.
de la cuvantul de baza ''fura'' derivat cu sufixul ''-is''
Poate fi si prin conversiune ...
Comentariul a fost şters
2014-11-12T11:06:21+02:00
Furis=derivare cu sufixul is de la cuvantul de baza fur
Fur cuvant de baza zău :| e rădăcina ....
Sau radicalul ....
ma cuvant de baza e acelasi lucru ca radacina
Nu este aceeași. radicalul (rădăcina) este grupul de cuvinte care se afla in orice cuvânt derivat
De ex bogătaș bogăție etc radicalul e bogă si cuvântul de baza este bogat .