Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T10:48:12+02:00
Invatatura-derivare cuvant de baza: a invata              sufix- atura
mantuire-derivare     cuvant de baza: a  mantui              sufix--re                              
manios-derivare           cuvant de baza:manie           sufix-os
 furis-derivare
 binisor derivare     cuvant de baza: bine         sufix- -isor             
73 4 73
bine ca tu nu ai gresit in viata ta
taci acolo, cu tatal tau profesor
nici nu stii ce inseamna conversiune, nu stiiu lucruri ELEMENTARE, baiatule
ai grija sa treci clasa a V-a, nu avea grija mea.
bine bine
2014-11-12T10:51:04+02:00
Invatatura-cuv. format prin derivare de la cuv. de baza "invata" + suf. "ura"
manios-cuv format prin derivare de la cuv. de baza "manie"+ suf "os"
binisor-cuv format prin derivare de la cuv. de baza bine + suf "sor"
17 3 17