Răspunsuri

2014-11-12T10:29:14+02:00
Caine=cvvcv Cuib=cvvc Deal=cvvc Doi=cvv Iute=vvcv Leu=cvv Nou=cvv Piatra=cvvccv Soare=vvvcv Vrei=ccvv Vreo=ccvv Ziua=cvvv Nustiu semivocalele c e consoana,v e vocala
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T10:36:29+02:00
Caine=a-v,i-sv,e-v.cuib=u-sv, -v.deal=e-sv,a-v,doi=o-sv,i-v,iute=i-v,u-sv,e-v,leu=e-v,u-sv,nou=o-v,u-sv,piatra =i=sv,a-v,a-v,vrei=e-sv,i-v,vreo=e-v,o-sv,ziua=i-sv,u-sv,a-v. Caine=diftong, Cuib=diftong, Deal=diftong Doi=diftong Iute=diftong Leu=diftong Nou=diftong Soare=diftong Vrei=diftong Vreo=didtong Ziua=triftong Sper ca te.am ajutat. Cuplacere