Răspunsuri

2014-11-12T10:13:53+02:00
Cred că ... maimuța.
macar ai incercat
Parerea mea este ca cel mai destept animal este elefantul.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T10:14:05+02:00
Cel mai destept animal era delfinul .. (si da e animal ) [mamifer fiindca naste pui vii
]
Nuuuuu,cel mai destept animal este cimpanzeul,poti cauta pe net si te convingi
Delfinul..... :>
:0
nu trebuie sa aiba netul dreptate sa realizat stiintific
si cimpanzeul erai tu nu ??