Dintrun autobuz 50% din numarul de pasageri coboara laq prima statie. la a doua statie urca 6 pasageri iar la a treia coboara 25% din cei alfati la acel momnet in autobuz . stiind ca in autobuz au ramas 21 pasageri aflati cati pasageriau fost inainte la prima statie

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T10:42:21+02:00
X/2+6-(x/2+6)/4=21
x/2+6-(x+12)/8=21
4x-x-12)/8=21-6
3x-12)/8=15
3x-12=15*8
3x=120+12
3x=132
x=132/3=44

4 5 4
2014-11-12T11:17:49+02:00
A - a:2 + 6 - a:4 =21
21-6 = a -a:2 - a:4
15=a:4
a=4x15
a=60
2 3 2