Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T09:52:55+02:00
Noul Lenor cu o mireasma imbietoare de lacramioare va va umple casa si hainele de o prospetime cum n.ati mai intalnit! Hainele vor fi mai catifelate si isi vor capata aspectul ca din prima zi de cumparare! Oferta :daca achizitionati 2 sticle de lenor il primiti gratis pe al treilea! Nu ratati!
1 5 1
2014-11-12T09:53:05+02:00
                             prajitura casei

va rog sa incercati aceasta prajitura. este uimitoare. cei care au incercato au constatat ca ajuta foarte mult pt mentinerea greutatii . multumesc pt intelegere