Răspunsuri

2014-01-09T20:27:15+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 O TREIME DIN TREI IN TREI O PATRIME DIN PATRU IN PATRU
6 4 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-09T20:31:17+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
O treime: 1/3 si o patrime :1.4
10 4 10