1)suma unghiurilor unui dreptunghi este egala cu ......
2)unghiurile opuse unui paralelogram sunt ........
3)paralelogramul cu un unghi drept se numeste ......
4) segmentul determinat de mijloacele laturilor neparalele ale unui tarpez se numeste .....

2

Răspunsuri

2014-11-12T09:00:33+02:00
1 - 360 de grade 
2 - congruente
3 - dreptunghi
4 - linie mijlocie 
1 - 360 de grade 
2 - congruente
3 - dreptunghi
4 - linie mijlocie 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T09:03:10+02:00
1)360 grade
3)dreptunghi
2)congruente
4)linie mijlocie in trapez

2 5 2