dar la ce tema este asa tip de exercitiu?
Stiu la asta ma gândesc si eu .. Oare la ce clasa ....
Daca ai rezolvat un exercitiu si ai ajuns la final la 2 la puterea 2012, acesta este rezultatul. Nu se poate calcula efectiv. Daca nu este asa si vrei ajutor, posteaza exercitiul.
Nici calculatorul nu poate da asemenea rezultat. Am incercat cu calculatorul care are operatii cu putere si scrie depasit
3,542452452102464366

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-12T00:44:42+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
5²⁰¹²:(-5²⁰¹¹)=-5²⁰¹²⁻²⁰¹¹=-5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T05:26:52+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Nu trebuie sa te gandesti la calcularea unei puteri cu exponent atat de mare.
Rezultatul ar fi un numar cu peste 1000 de cifre.
Trebuie doar sa aplici proprietatile puterii.
 
 \frac{ 5^{2012} }{ -5^{2011}}=- \frac{ 5^{2012} }{ 5^{2011}}=-5^{2012-2011}=-5^{1} = \boxed{-5}



1 5 1