Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T00:18:53+02:00
In poezia" Lasa-mi toamna" titlul ne sugerează ca autoarea "o roaga" pe toamna sa mai "întârzie" venirea sa pe pământ .
29 3 29
Atat ?
Pai ce aveai un minim de rânduri ca daca vrei o mai lungesc etc ...
2014-11-12T02:02:14+02:00
Aceste versuri reflecta sentimentul nostalgic si de regret,la citirea acestor viersuri identificam o stare de ruga,de mila imposibila.oricine se roaga toamnei pentru a da mila si a lasa copaciiverzi,dorinta de persistare a copacilor verzi este diamantata cu cu cadoul jertfic-ochii,motivul de rugaminte este fa[tul ca omului i s-a facut mintile nostalgicedin cauza copacilor care pling imaginar,de fapt ingalbinindu-se.Intradevar mai bine sa constietizam facptul ca copacii isi lasa frunzele-cad in genunchi,trecund inca un sezon,inca o perioada din viata,decit niciodata sa nu apara sentimentul melancoliei si al tristetei ca arborii care cindva  erau atit de verzisi plini de viata,care infrumuseta imprejurul! 
48 3 48