Va rog URGENT traducetimi din romana in engleza urmatoarele cuvinte de clasa a v-a : went , said , not so very long ago , working , to ack , every single , them , because , other , makers , would , never , melt , flavour , chew , had ,out the most , just them , holding , newspaper , have , heard , allow ,will , receive ,enough , their , lives , so wath , been , hidden , but , why , spies. Va rog cat se poate de URGENT!!! Ofer multumesc la raspuns , coronita daca vreti si multumesc la profil.

2
to asck
Poate din engleza in romana.
da imi cer scuze
de greseala doar ca ma grabeam

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T00:16:31+02:00
Went=a fost
said=a spus
not so very long ago=nu atat de mult timp
working=munceste
to ask=a intreba
every single=fiecare
them=lor
because=pentru ca
other=altul
makers=creatori
would=ar fi
never=niciodata
melt=topire
flavour=aroma
chew= mesteca
had= a avut
out of the most=din cele mai
just them=doar lor
holding=detinere
newspapper=ziar
have=a avea
heard=a auzi
allow= perimte
will=vointa cand este substantiv si voi cand este verb
receive=a primi
enough=destul
their=a lor
lives=vieti
so what=si ce?
been=a fost
hidden=ascuns
but=dar
why=de ce?
spies=spioni
1 5 1
2014-11-12T00:20:07+02:00
Went=a mers, said=a spus, not so very long ago=nu cu atat de mult timp in urma, working=lucreaza, to ask=a intreba, a solicita, every single=fiecare, them=lor, pe ei/ele, because=pentru ca, other=altul, makers=creator, producator, would=as/ai/ati/ar...(folosit ca verb auxiliar de obicei pentru conditionalul-optativ), never=niciodata, melt=topire, flavour=aroma, chew=a mesteca, had=a avut, out the most=in cele mai multe, just them=doar ei, holding=posesiune, detinere, proprietate, newspaper=ziar, have=a avea, heard=a auzit, allow=a permite, will=testament, vointa, de obicei este folosit ca verb auxiliar in formarea viitorului, receive=a primi, enough=indeajuns, their=al lor, lives=vieti, so what=si ce, asa ca ce, been=a fost, hidden=ascuns, but=dar, why=de ce, spies=spioni