Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T00:00:43+02:00
Ce noroc ai . Sunt si eu la a aceeași lecție . Eu nu îți dau citate dar tu poți da . Comisul Ioniță era un om sincer, deoarece ia spus totul in fata domnitorului când a venit sa își facă dreptare. El mai era si glumeț, deoarece când a văzut ca boierul si domnitorul sunt aceeași persoana nu sa dat înapoi, ba chiar a repetat glumă făcută la han .
2 5 2
2014-11-12T00:26:43+02:00
Comisul Ionită era un om cu umor , sincer și care spunea totul în fața domnitorului . Ex dacă nu-i dădea dreptate Vodă ia spus să-i pupe iapa nu departe de coadă " și că "iapa este peste drum" dacă Vodă Mihalache Sturza nu-i facea dreptate. P.S. și eu sunt tot la lecția adta aproape o terminăm noi , cred că am terminat'o :)) și el vroia ca poveștile ui să fie mai bune ca a celorlalți de la han :) este din alt capitol ce am spus că vroia să fie povestea lui mai bună că a celorlalți....
1 4 1