Omonime pt cuvintelee :
trecator₁-care trece repede , nu dureaza
trecator₂- pieton, calator
usor₁- care are greutate mica
usor₂-fiecare dintre cei doi stalpi verticali de care se prind canaturile usii ; partile laterale ale tocului usii sau ale ferstrelor .

2

Răspunsuri

2014-11-12T00:03:43+02:00
Trecator 1 = Vizitator , cred . 
Trecator 2 = Calatoare [ Am fost o calatoare cu trenu` ] 
usor 1 = Putin . ? 
usor2 = Usori ? 
 Nu stiu 100% daca este bine , 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T00:06:24+02:00
Ele sunt omonime , poate în crinta scria : să alcătuiești enunțuri cu fiecare din omonimele aceste . Dacă era adta , poftim Un călător mi-a descris peisajul. Drumețul acesta este din Târgoviște. Pe "zebră" se află un pieton. Astea la trecator2 la 1 urmează acum Pe stradă era un trecător care merge extrem de repede (trecător și caremergea extrem de repede) Usor1 Plasa cu legume are o greutate mică. Usor2 Cei doi ușori sunt verticali (stâlpi).
1 5 1