Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T23:56:52+02:00
M+p+c=7400
m+p=5340
p+c=3720
cati ciresi sunt?
5340+c=7400
c=7400-5340
c=2060 ciresi
cati peri sunt?
p+c=3720
p+2060=3720
p=3720-2060
p=1660 peri
cati meri sunt
m+p=5340
m+1660=5340
m=5340-1660
m=3680 meri
3680+1660+2060=7400

2014-11-12T07:30:22+02:00
Notam meri=m;peri=p;ciresi=c
m+p+c=7400
m+p=5340
c=7400-5340
c=2060
p+c=3720
p+2060=3720
p=3720=2060
p=1660
m+p=5340
m+1660=5340
m=5340-1660
m=3680

3680+1660+2060=7400
Lool..asta a scris si Finamihai mai sus.
probabil acelasi mod de gandire,aceeasi metoda de rezolvare.am incercat sa te ajut.daca ceva te nemultumeste..asta e...
am rezolvat foarte multe probleme si nu e nevoie sa copiez o rezolvare.puncte am destule.nu am nici un motiv pentru care as face asa ceva.