Răspunsuri

2014-11-11T23:37:06+02:00
Eu cred ca Adolf Hitler a fos un politic mizerabil, raufacator care stia sa conviga lumea prin lungi discursuri , despre increderea in sine si in puterile sale .A fost  unul din cei oameni care au inceput cele 2 razboaie mondiale, din cauza ca a dorit sa coduca lumea 

Adolf Hitler a fost un soldat nazist siu dupa 3 ani ganeral si a cucerit multetari cum ar fi:Romania,Belgia,Italia,franta doar o parte
iar nemti au fost cuceriti de rusi pentru un scurt timp
s-a sincucis ca sa nu fie sclav
Fiecare cu parerea lui =)
am studiat nemtii si sunt pasionat de armele lor si de tancuri
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T01:07:02+02:00
- a fost (se spune) un pictor austriac ratat care s a implicat in politica
- datorita curentului anticomunist din acea epoca, partidul condus de el obtine sprijin si bani din partea bancherilor germani pentru a elimina din Germania fantoma bolsevica
- ulterior, prin vot democratic devine cancelar al Germaniei in anul 1933
- incepand din acest an, ideiile sale capata  un mai mare contur: evreii sunt inlaturati de pe functii, se reinarmeaza armata, nu se va plati nici o despagubire de razboi
- paradoxal, incheie un pact cu rusia (1939- Pactul Ribbentrop - Molotov) in care isi vor imparti sferele de influenta in estul Europei
- sunt unele opinii istorice care sustin ca daca nu ataca el primul pe rusi, rusii l ar fi atacat pe el (aici am putea observa opozitia celor 2 sisteme politice antagonice: extrema dreapta- Germania  si extrema stanga Urss)
- posibil ca unele planuti de batalie de la inceputul razboiului sa fi fost concepute de el sau sugerate; totusi nu s a stabilit clar gesturile facute catre finalul razboiului, cand isi putea retrage armatele pe amplasamente mai bine aparate ... unii ar spune ca e vorba de nebunie, altii ca totusi era lucid si in general cam stia ce sa faca
- de asemenea, exista niste zvonuri care sustin ca nu s ar fi sinicis in Berlin, ci ca, ar fi emigrat clandestin in America Latina