Spuneti-mi va rog o piesa de teatru cu tema dragostei. Imi trebuie doar o secventa scurta in care se surprinde dragostea. E pentru un proiect la scoala. In minim 7 minute trebuie sa surprindem doar o secventa de dragoste. Multumesc.

2

Răspunsuri

2014-11-11T23:16:51+02:00
 Aceasta este o piesa de teatru cu tema dragostei :Triumful dragostei
este o comedie spumoasa un travestit  cu rasturnari de situatie,erotism,senzualitate si capcane pline de umor.iara toate aceste lucruri sunt facute in numele iubirii.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T23:32:52+02:00
Romeo și Julieta Este o poveste de dragoste care se referă la cei doi "iubiți" cuprinși nde dragoste.