Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T23:04:35+02:00
Deoarece fără acele drepturi ai putea fi considerat un sclav sau orice altceva iar orice persoană ți-ar fi putut stabilit orice rang fără acele drepturi. Fără drepturi nu vei știi ce-ți aparține, ce ai voie să faci etc.
2014-11-11T23:07:18+02:00
 draga surioara:) esti inca mica sa intelegi cum stau lucrurile defapt,dar voi incerca sa te explic
oamenii in primul rind sunt oameni,fiinte care s-au nascut si care pot gindi.
astfel ei prin diferite legi ei au drepturi.pentru ca fiecare persoana este unica si are parerea sa.are dreptul la multe lucruri,in functie de virsta...
1 3 1