Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T00:49:42+02:00
Dl Goe era un copil răsfățat , încrezut , obraznic , needucat care nu-i place învățătura . El se crede foarte deștept , fiind invers. El are și câteva însușiri de un micuț escroc. El se crede deștept din cauza familiei care îl încurajează spunând că este deștept și sensibil. Goe îl reprezintă pe copilul care este răsfățat din totdeauna
2 5 2
2014-11-12T02:52:58+02:00
      Desi este privit cu mare admiratie de familie, Goe este de fapt un copil mult prea rasfatat, in prag de repetentie. Dupa ce ca este lenes si certat cu invatatura mai este si obraznic  si nerespectuos, atat cu familia cat si cu strainii.
      Prin eleganta lui si a familiei, autorul vrea sa scoata in evidenta aroganta acestora. Baiatul se considera foarte destept si-si da aere de cunoscator. Stiind ca i se permite si i se iarta orice, Goe face cu incapatanare orice, de fata cu ele fara sa se ascunda (tragerea semnalului de alarma de fata cu Mam'mare).