Completati versurile pentru a obtine rimele date mai jos:
Iarna.....................er.
El.........................er.
Totul.....................at.
Pe noi......................at.
Catelul......................it.
Sa-si............................os.
Fiindca........................it.
I-au iesit.......................os.

2
Era sa uit Imaginati si alte versuri dupa acelasi model!
http://brainly.ro/tema/309359
Model acesta!
Imaginati si alte versuri dupa acelasi model!
http://brainly.ro/tema/309359
Model acesta!

Răspunsuri

2014-11-11T22:57:19+02:00
Iarna este ger. El are colier. Totul este îmbibat Pe noi ne-a infrigurat. Cățelușul împlinit Să-și plângă ca e lemnos Fiindcă este innoit I-au ieșit ca omenos. Scuze imaginația asta de seară , nu cred că-i foarte bine sau altele.. :))
Multumesc!
Npk
Ma poti ajuta si la asta?
Imaginati si alte versuri dupa acelasi model!
Care ?
Îmi poți da în privat ? (La mesaje)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T01:01:47+02:00
Iarna vine  , el fuge ,  totul e pustiu  , Pe noi e viscol mare  , catelusul latra tare , sa-si anunte stapanu' , fiindca iarna a sosit , I-au iesit ..
2 5 2